21 bedste klassiske jule -cd'er til ferieunderholdning

21 Best Classic Christmas Cds

Find Ud Af Dit Antal Engel

Chancen for at spille de store julesange kommer, men en gang om året, og hvis du endnu ikke streamer al din musik, har vi de bedste bud på at høre alle dine feriefavoritter fra fortiden til i dag. Dette er de bedste klassiske jule -cd'er.

Pris: Køb nu

Vores anmeldelse

Sortere Pris : $- $ enogtyveOpførte varer
  • elvis Preseley jule -cd Pris: $ 7,09

Elvis Hvis hver dag var som jul

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Selvom han indspillede Blue Christmas tilbage i dagene før han var en superstjerne -legende, har denne single Chrismas -sang levet på log forbi hans død. Dette smukke album indeholder to dusin ferienumre, han indspillede, herunder uudgivne alternative optagelser af It Won't Seem Like Christmas (Without You) og Holly Leaves and Christmas Tree, hentet fra alle fem feriealbum, Elvis udsendte, og det er også kommenteret med sjældne fotos .

Jul og Gospel Greats er Elvisto CD -sæt med en disk med klassiske sange og sange, og den anden disk udelukkende salmer og gospelsange. Det er fantastisk at lytte.

• Willie Nelson jule -cd Pris: $ 6,65

Willie Nelson Det klassiske julealbum

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Willie Nelson elsker at optræde for sit publikum, og der er ingen tvivl om, at han elsker os med denne samling af 16 klassiske julemelodier. Hans gengivelse af Pretty Paper er sjælfuld og inderlig, mens hans version af Blue Christmas er et helt andet og lidt mere optimistisk bud på melodien fra Elvis -versionen. Som altid leverer Willie varerne, og dette juleplade er ingen undtagelse.

• Julealbum af rottepakken Pris: $ 5,00

Jul med rottepakken

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Når Frank Sinatra, Dean Martin og Sammy Davis Jr. slår sig sammen om et julealbum, kan du satse på, at de vil gøre din ferie glad og lys. Med 16 yuletide -melodier fra Rudolph the Red Nosed Reindeer til Mistletoe and Holly and Baby It's Cold Outside leverer denne jule -CD det bedste af disse uhyggelige croonere til at få dig i ferierillen.

• Bing Crosby jule -cd Pris: $ 5,50

Glædelig jul af Bing Crosby

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Har vi brug for at sige mere om dette album, end det indeholder den berømte crooner -version af White Christmas? Ja, det burde vi. Denne karakteristiske jule -cd indeholder den uforglemmelige ballade sammen med ferieklassikere som Jingle Bells, God Rest Ye Merry Gentlemen, Silver Bells og Oh Little Town of Bethlehem. Dette er et album, du stadig kan få på vinyl såvel.

• john denver og muppets jule -cd Pris: $ 10,97

John Denver & The Muppets A Christmas Together

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Hjulpet af gæsteoptrædener fra Miss Piggy, Kermit The Frog, Animal, Fozzie Bear og andre berømte kunstnere, er denne John Denver jul -cd decideret anderledes end normen, og desto bedre for det. Små børn vil glæde sig over de velkendte muppetstemmer, der tilføjer deres egen fjollede stank på klassiske feriefavoritter. Little St. Nick og Have Yourself A Merry Little Christmas er begge enestående sange på dette familievenlige feriealbum.

• Nat King Cole julealbum Pris: $ 9,25

Nat King Cole julealbum

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Kan du begynde at tænke på andre end Nat King Cole, der crooner disse ord kastanjer, der steger på åben ild? Det kan vi heller ikke, for hans smukke stemme sætter tonen til jul hvert år. Dette klassiske julealbum indeholder 20 sange og sange, der gør din ferie lys, herunder Silent Night, Joy to the World, The First Noel og så mange flere.

bibelvers om dovenskab
  • forskellige motown artister jul cd Pris: $ 5,50

Det bedste ved Motown jul

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Fra Smokey Robinson og Stevie Wonder til Supremes, Jackson 5 og The Temptations er denne samling af juleklassikere fra Motowns største stjerner en vild tur gennem de største feriehits. En anden jul skal have er R & B jule -cd med Whitney Houston, Brian McKnight, Toni Braxton, Luther Vandross og andre, der crooner nogle klassikere og nogle mindre kendte sange fra sæsonen, hvilket er det, der gør denne cd mere speciel end nogle.

• celtic thunder christmas cd Pris: 19,00 $

Celtic Thunder julestemmer

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Celtic Thunder hylder dine mest elskede feriefavoritter på julestemmer. Denne cd vil øjeblikkeligt sætte dig i ferieånden med 15 skyhøje numre fyldt med jubel. Dette eklektiske udvalg omfatter julestandarder fra hele verden og blev indspillet med et orkester på 90 stykker for at give det deres signatur store produktionslyd. Sporene på dette album spænder fra det traditionelle til nutidige, reflekterende til vidunderlig ballade.

Celtic Thunder har en anden klassisk jule -cd, der er værd at lytte til - Celtic Thunder jul .

• Charlie Brown julemusik -cd Pris: $ 8,91

A Charlie Brown Christmas 2012 Remastered & Expanded Edition

Køb nu på Amazon Fra Amazon

For hvert barn og barn i hjertet vil denne søde Charlie Brown -jule -cd bringe minder om den animerede jule -tv -særlige oversvømmelse tilbage. Den søde og uskyldige bande fra Peanuts tager på en åndelig rejse for at lære julens sande betydning, og hver sang på denne ferie -cd hjælper dig med at forestille dig deres måde. Dette er en remastering af originalen af ​​Vince Guaraldi Trio med noget ekstra indhold fra et par andre Peanuts TV -tilbud. Det er helt sikkert en værdig tilføjelse til dit feriemusikskab.

• john denver jul cd Pris: $ 7,05

John Denver - Det klassiske julealbum

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Denne juleklassiker fra Rocky Mountain High -sangerinden vil røre dit hjerte og sjæl med sine søde gengivelser af gamle favoritter og originale kompositioner. Han skinner på Aspenglow, og hans enkle præstationer både rører og minder om et bemærkelsesværdigt talent, verden mistede for tidligt. I julen til cowboys mærker du hans dybe landrødder og forbindelse til landet.

• Kenny G instrumental jul -cd Pris: $ 4,99

Kenny G Det klassiske julealbum

Køb nu på Amazon Fra Amazon

I en 16 sangrunde med klassiske julesange tilføjer Kenny G sine jazzede fortolkninger til feriemixet. Hans sopran- og tenorsax -stylinger tilføjer en unik lyd til de gamle standarder og giver dem nyt liv. På sin jule -cd, De største ferieklassikere , han samarbejder med Manheim Steamroller og andre kunstnere i ren Kenny G -stil.

• barbra streisand julealbum Pris: $ 4,99

Barbra Streisand Et julealbum

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Siden det blev udgivet første gang i 1967, har Barbra Streisands første juleplade været en klassiker. Streisands fantastisk rige lyd er velegnet til disse feriemelodier. Hendes fremtrædende stykker på denne cd inkluderer Ave Maria, The Christmas Song og Have Yourself a Merry Little Christmas, selvom ikke et af de 11 snit er en klinker.

Barbra Streisand Classic Christmas Album leverer op til 15 feriemelodier, mange forskellige fra hendes første album. For nylig remasteret i 2014, lyder hun mere gribende end nogensinde på I'll Be Home for Christmas og The Best Gift.

• garth brooks jule -cd Pris: $ 27,94

Garth Brooks og The Magic of Christmas

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Når countrymusikkens konge indtager en genre som julesange, får du uventet dejlige resultater. Med en blanding af gamle og nye julesange viser Brooks sit brede spektrum som både en sjælfuld sanger og som en komisk showman -tjek melodien Z’at You Santa Claus? Hvis du vil forhåndsvise markeringerne på denne cd, skal du gå til vinylversion her , men det er værd at lytte og værd at købe.

• tony bennett classic christmas album Pris: $ 4,99

Tony Bennett - Det klassiske julealbum

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Længe før han blandede det op på scenen med Lady Gaga, udgav Tony Bennett denne klassiske jule -cd fyldt med vores foretrukne feriemelodier i den søde, glatte stemme, der er særskilt for ham alene. Fra mine yndlings ting til dæk i hallerne og juletid er her, dette album er fyldt med 18 af dine favoritter til at blive ved med som baggrundsmusik under alle dine feriesamlinger.

I en anden juleklassiker går Tony Bennett sammen med Count Basie Big Band for En svingende jul der får dig på benene og danser i stuen.

• Instrumentel jule -cd Pris: $ 36,56

En Windham Hill jul

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Dette julealbum er alt, hvad du ville forvente af et Windham Hill -samarbejde. Deres tradition for usædvanlige arrangementer og forestillinger får dig i humør til sæsonen. Fra følelsen af ​​snedækkede landskaber til glitrende ferielys, denne cd vil varme dig helt ind til kernen. Med 14 forskellige snit, hver fremført af en anden Windham Hill -kunstner, er det et decideret anderledes twist på dine yndlingsferiemelodier.

sort sommerfugl med hvide pletter betydning

Windham Hill Winter Solstice Holiday Collection er en anden god mulighed med endnu mere fantastisk baggrundsmusik, der sætter dig i ånden.

• michael buble jule -cd Pris: $ 8,69

Michael Bublé jul

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Produceret af David Foster, denne klassiske jule -cd fra vinder af Grammy Award, gør Michael Bublé en særlig feriegave til alle dine frække og dejlige familie og venner. Siger Bublé, julen har altid været min yndlings tid på året for mig og min familie, så naturligvis har det været en drøm for mig at lave den ultimative juleplade.

Denne holder op til den standard med juleklassikere som Silent Night, Have Yourself A Merry Little Christmas, Det begynder at ligne meget som jul, og julemanden kommer til byen sammen med et dusin andre julemelodier. Det byder på duetter med kunstnere som Shania Twain og Thalia.

• mormon tabernakel kor jul cd Pris: $ 7,98

The Mormon Tabernacle Choir: Silent Night - The Greatest Hits of Christmas

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Der er intet som at høre Hallelujah -koret eller andre klassiske sange fra et verdensberømt kor, der er hundredvis af stemmer stærke. Mormon Tabernacle Choir har sunget i mere end hundrede år nu (ikke de samme mennesker!), Og dette julealbum er et bevis på styrke i tal. Den enkle kraft i deres kombinerede stemmer giver en ny følelse til gamle julefavoritter som Winter Wonderland og White Christmas, men hvor de virkelig skinner er på det førnævnte stykke, og deres gengivelse af Carol of the Bells er intet mindre end fantastisk.

• Eric Tingstad & Nancy Rumbel accoustic christmas CD Pris: $ 33,59

Gaven: Akustiske tilbud til feriesæsonen

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Akustisk guitarist Eric Tingstad samarbejder med sin mangeårige musikalske partner og ocarina -spiller, Nancy Rumbel, om at skabe en musikalsk fest for ferien, der bliver en familiefavorit. Denne klassiske jule -cd er lige så frisk hvert år, som den var, da den første gang udkom for mere end 30 år siden. Med julefavoritter, salmer og originale arrangementer er dette den perfekte musik til julemorgen og intime feriemøder, hvor det fremhæver snarere end afbryder samtalen.

En anden af ​​deres ferie -akustiske cd'er, Wonder of Star bringer nyt liv til flere af dine gamle yndlingsjulesange. Disse cd'er er et must for din julesamling.

• Pentatonix vokal jul cd Pris: $ 7.52

Pentatonix, der er jul for mig

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Hvis du blev imponeret som de fleste af deres version af Leonard Cohens Halleluja på deres En Pentatonix jul CD, udgivet i 2016, vil du elske denne debutjule -cd udgivet i 2014. Stram vokal, klassiske rytmer og onde harmonier gennemsyrer denne sjove og optimistiske juleudgivelse med elleve numre, herunder vores yndlingsmashup af Winter Wonderland og Don't Worry Be Lykkelig. Det er en ferietøj, der er perfekt at lytte til, mens du pynter og laver forberedelse til en fest.

Deres 2018 #1 nye udgivelse, Julen er her! har mere af deres karakteristiske stil og har et samarbejde med Kelly Clarkson om sangen Grown Up Christmas List.

• Lille trommeslager Boy Christmas CD Pris: $ 14,90

The Little Drummer Boy af Vienna Boys Choir

Køb nu på Amazon Fra Amazon

De søde og beroligende lyde fra Vienna Boys Choir bliver levende på denne klassiske jule -cd med omslagstitlen, Little Drummer Boy, sammen med en samling af 18 julesange og salmer på både engelsk og østrigsk. Fra glæde til verden, til Hark the Herald! Engle synger, denne ferie -cd indeholder alle dine favoritter for at sætte dig i julestemning.

En anden version af Little Drummer Boy er måske mere kendt for dig - optaget af Harry Simeone Choral indeholder dette kortere album masser af julesange, du lærte som barn.

• andy williams julealbum Pris: 7,19 $

Andy Williams julealbum

Køb nu på Amazon Fra Amazon

Dette Andy Williams julealbum skabte historie for sin fantastiske optræden af ​​It's the Most Wonderful Time of the Year, selvom det er fyldt med andre ferieklassikere, der er blevet berømt af mange kunstnere i løbet af året. Dette klassiske julealbum indeholder White Christmas, Oh Holy Night og Sweet Little Jesus Boy - i alt et dusin julesange vil du gerne spille i hele højtiden.

Se også:

• Bedste Hipster gaver
  • Bedste Unisex gaver